Svět technologií jde stále dopředu a Europ Assistance drží krok. Všichni víme, jak zdlouhavé a otravné může být čekání na lince, než se konečně ozve někdo kompetentní a požadavek vyřeší. Ačkoliv naše asistenční služba disponuje spoustou vyškolených operátorů, připravených pomoci, i oni potřebují uvolnit ruce, aby se mohli zabývat náročnějšími požadavky našich zákazníků. Proto disponujeme sadou užitečných digitálních nástrojů, které mohou zákazníkům zajistit potřebnou službu bez zdlouhavého čekání na lince.
Řidiči jistě ocení, že nemusí čekat ve stresu na lince s každou drobnou poruchou. Představujeme vám webovou aplikaci dRSA (Digital Roadside Assistance), která slouží řidičům v nouzi po celé České republice. Odtah ale i další asistenční služby si řidiči mohou v klidu objednat přes svoje chytré zařízení s přístupem na internet. Velkou výhodou je, že není nutné stahovat jakoukoliv aplikaci, aby bylo možné asistenci objednat. Stačí pouze odkaz, který přijde do SMS zprávy a vyplnění krátkého formuláře. Tento způsob nahlášení poruchy je velmi přívětivý a intuitivní a ocení ho jistě nejen neslyšící zákazníci.
Pokud patříte k těm, kteří raději zavolají, k dispozici jsou krom našich asistentů z masa a kostí, také virtuální asistenti. Ti dokáží vyřídit jednodušší požadavky klientů stejně kvalitně jako operátor na lince a pokud by si nevěděli s vaším požadavkem rady, přepojí vás na operátora, se kterým můžete svůj požadavek vyřešit.
V první polovině roku 2022 jsme zajistili 38210 zásahů pro osobní vozidla v České republice. Digitální nástroje pomohly obsloužit 40 % zákazníků. Bez nutnosti zásahu operátora bylo odbaveno 7099 asistencí.
I klienti, kteří vyžadují asistenci v domácnosti, mají možnost využít naše online formuláře, díky kterým nemusí čekat na lince na spojení s operátorem. V první polovině roku 2022 jsme zajistili asistenci pro 17816 zákazníků. Přibližně 10 % zákazníků využilo k nahlášení události právě naše webové formuláře. Tato služba je momentálně určena hlavně k nahlašování oprav spotřebičů. Do online formuláře je možné přímo nahrát i fotografie, což krátí samotný průběh asistence.
Zároveň jsme plně zautomatizovali vyřízení požadavků na revize kotlů. V první polovině roku 2022 jsme objednali techniky pro 4568 zákazníků bez nutnosti zapojení našich operátorů a ti tak měli více prostoru věnovat se dalším našim klientům.
I nadále se budeme snažit vylepšit své digitální nástroje k plné spokojenosti našich klientů. Svou zpětnou vazbou na naše služby můžete pomoci i vy.