V případě život ohrožující situaci kontaktujte ihned místní záchrannou službu!
Kdykoliv si nejste jistí, jak postupovat, volejte naši asistenční linku. V zahraničí mějte u sebe vždy kartičku asistenční služby. Je také dobré si asistenční číslo +420 221 586 866 uložit do mobilního telefonu
→ na jméno, příjmení a datum narození
→ na číslo pojistné smlouvy cestovního pojištění
→ na Váš kontakt, případně kontakt v místě, kde se událost odehrála
→ na popis události, její průběh a s čím potřebujete pomoci
→ na kontakt do zdravotnického zařízení, kde probíhá ošetření
S ohledem na možné komplikace během či po ošetření je lepší nás o něm informovat co nejdříve. O úhradu nákladů za ošetření se postará náš asistenční tým, nicméně, pokud to budou vyžadovat okolnosti, můžete uhradit částku za ošetření nejvýše 200 € bez nutnosti nás kontaktovat. V ostatních případech je potřeba pojišťovnu o výši uhrazené částky informovat co nejdříve.
V případě, že ošetření hradíte samostatně, vždy si od lékaře vyžádejte lékařskou zprávu a účet na částku, kterou jste hradili za ošetření. Tyto doklady si pak pečlivě uschovejte.
Limit plnění na léčebné výlohy u našeho cestovního pojištění TravelCare platí na jednu pojistnou událost a na každého pojištěného zvlášť. Pokud tedy například dojde k tomu, že v rámci jedné události dojde ke zranění více spolucestujících osob, platí limit 35 mil. Kč pro každého cestujícího zvlášť.
V případě pojištění léčebných výloh pro onemocnění COVID-19 se řídíme aktuálním označením cílových zemí či oblastí Vašeho pobytu dle MZV ČR (tzn. s nízkým, středním, vysokým, velmi vysokým či extrémním rizikem infekce).
Pokud vycestujete do cílové země s nízkým či středním rizikem infekce, platí cestovní pojištění v plném rozsahu, a to i v případě, že dojde k ošetření či hospitalizaci z důvodu onemocnění COVID-19. Příkladem takových cest jsou cesty např. do Rakouska, na Slovensko či do Chorvatska.
Pokud vycestujete do cílové země s vysokým či velmi vysokým rizikem infekce, bude cestovní pojištění krýt léčebné výlohy vč. COVID-19 do limitu uvedeného v přehledu pojistného plnění.
Na cesty do destinací s extrémním rizikem infekce se pojištění léčebných výloh nevztahuje.
Ano. Naše pojištění náklady spojené s pobytem v karanténě hradí za podmínky, že po příjezdu do destinace nebo nběhem pobytu jste byla/byl pozitivně testován na COVID-19. Uhradíme Vám náklady pobytu v karanténě do výše limttu plnění, pokud tyto náklady půjdou nad rámec již uhrazených nebo objednaných služeb, nebo pokud tyto náklady nehradí orgán, který karanténu nařídil. Poté, pokud dojde k tomu, že kvůli karanténě zmeškáte termín Vaší cesty zpět do ČR a vzniknou Vám v souvislosti s tím vícenáklady (např. na překnihování letenek), uhradíme Vám tyto náklady do výše limitu plnění.
Cestovní pojištění je dobré zaplatit s dostatečným předstihem tak, abychom dokázali přijatou platbu spárovat s Vaším pojištěním. Platbu doporučujeme učinit nejpozději den před datem počátku platnosti Vašeho cestovního pojištění. Ideální je platba kartou, kdy zaplatíte na konci sjednávacího formuláře a pojistka je aktivní ihned po zaplacení.
V takovém případě doporučujeme při sjednání zvolit platbu kartou – platba se ihned promítne do našeho systému, pojištění bude platit a Vy se tak budete moci v klidu vydat na cestu. Nicméně, pokud preferujete platbu bankovním převodem, prosíme o zaslání potvrzení o provedení platby z Vašeho elektronického bankovnictví na email pojisteni@europ-assistance.cz.
K provedení platby kartou je potřeba mít na konkrétní kartě povolené on-line transakce. Toto můžete aktivovat u banky, která je vydavatelem Vaší platební karty.
Cestovní pojištění můžete uhradit převodem na účet Europ Assistance číslo: 8417732 / 0800. Jako variabilní symbol zvolte vždy číslo Vaší pojistky.
V rámci asistenční služby AutoCare máte možnost využít asistenci v případě poruchy, nehody i srážky se zvěří, defektu pneumatiky, vybité baterie, záměně paliva, zabouchnutí klíčů atd. V případě poruchy či dopravní nehody zajistíme odtah do nejbližšího servisu, kde v rámci tohoto odtahu můžete využít náhradní vozidlo po dobu opravy až na 15 dnů. Pokud si budete přát odtahovou službu do jiného místa, zajistíme odtahovou službu až do limitu 300 000Kč, nicméně v případě sjednání varianty Komfort není možné následně využít doplňkové služby a náhradní vozidlo je možné využít pouze na dopravu z místa události do místa bydliště.
Ověřit si správnost tel kontaktu +420 221 586 658.
Volání na asistenční linku je zpoplatněno dle tarifu Vašeho mobilního operátora či jiného poskytovatele telefonních služeb.
Obratem Vám odchází potvrzující e-mail se smlouvou, asistenční kartou, pojistnými podmínkami a dalšími zákonem požadovanými dokumenty.
Pozor: e-mail někdy spadne do SPAMu nebo do Hromadné pošty (dle poskytovatele)
Pokud by Vám nepřišel / zadali jste špatnou emailovou adresu, kontaktuje nás na emailu pojisteni@eacz.com
Možnosti platby
Kartou – smlouva je aktivní ihned (platná vždy dle zvoleného data)
Bankovním převodem – smlouva je aktivní cca za 1-2 dny od provedení platby. Pokud cestujete druhý den, doporučujeme platbu kartou. Pokud nemáte tuto možnost, prosíme o zaslání bankovního výpisu a smlouvu aktivujeme dřív, než platba přijde
Po obdržení platby obdržíte SMS zprávu s potvrzením o tom, že je smlouva platná.
Cca 2-3týdny před vypršením platnosti smlouvy Vám zašleme návrh k prodloužení na další rok. Pokud pojištění prodlužovat nechcete, stačí, když pojistné neuhradíte.
1.7.2021 došlo ke změně a není možné pojistit dodávky v roční variantě, ale jen 30 denní. Počet opakování není omezen.
Pozor - níže uvedená vozidla není možné pojistit vůbec (pouze, pokud by se jednalo o přestavbu na obytný vůz)
Peugeot BOXER
Citroën Jumper
Fiat Ducato
Iveco Daily
Mercedes SprinterMercedes Sprinter
VW Crafterv
VW LT
Renault Master
Ford Transit
Pokud se nejedná o výše uvedený model, prosíme, kontaktujte nás a model obratem přidáme.
Výrobce vozidla vyberete přípojné vozidlo a model je rozdělen pod a nad 750 Kg.
Při události je jedno, čí vozidlo je, řešíme pouze, zda je vozidlo pojištěné a smlouva platná a poskytujeme to osobě, kterou je řidič.
Ano, pojištění Vám platí ve všech státech uvedených v pojistných podmínkách.
Pro sjednání pojištění potřebujete pouze registrační značku vozidla a datum první registrace vozidla v ČR, pro které bude služba AutoCare určena, a několik minut času – stačí vyplnit on-line objednávkový formulář, nebo zavolat na telefonní číslo 221 586 658.
Ano, určitě stihnete. Pokud si po vyplnění on-line objednávky vyberete platbu kartou, bude pojistná smlouva aktivní ihned s platností od zvoleného data. Nejbližší možný termín je +1 den od data sjednání. Jestliže platební kartu s povolenými on-line platbami nemáte nebo preferujete-li převod z účtu, zašlete nám prosím e-mailem kopii elektronického potvrzení provedení transakce (tato služba je již běžně součástí internetového bankovnictví) na adresu pojisteni@europ-assistance.cz a my Vám smlouvu zaktivujeme.
Originál pojistné smlouvy není třeba zasílat, za Váš souhlas se sjednáním pojištění asistenčních služeb AutoCare považujeme Vaši úhradu pojistného.
Uhradíte-li pojistné převodem na náš účet, bude Vám po připsání platby zaslána potvrzující SMS zpráva. Pokud z nějakého důvodu SMS neobdržíte, napište nám prosím na e-mail pojisteni@europ-assistance.cz a my Vám obratem sdělíme, zda jsme platbu obdrželi. Při úhradě služby platební kartou probíhá platba ihned.
Nic se neděje, napište nám prosím e-mail s Vašimi údaji (stačí RZ auta) a my Vám smlouvu zašleme znovu.
Asistenční kartu jste obdrželi v elektronické podobě spolu s dokumenty, které jsme Vám zaslali při sjednání programu AutoCare. Kartičku si můžete vytisknout a vystřiženou vložit například k dokladům od vozidla spolu s malým technickým průkazem.
Stačí nám napsat krátkou zprávu na adresu pojisteni@europ-assistance.cz. Údaje opravíme a zašleme vám zpět potvrzení, že je vše již pořádku.
Pro zrušení programu stačí, když nám na e-mail pojisteni@europ-assistance.cz zašlete naskenovanou smlouvu o prodeji Vašeho vozu včetně data jeho prodeje a připojíte číslo účtu, na který si přejete zaslat zbylé pojistné.
Pojistné můžete uhradit bankovním převodem na číslo účtu 5940552/0800 (variabilní symbol je číslo Vaší smlouvy) nebo online platební kartou ihned po sjednání.
Pojistnou smlouvu převést nelze. Zašlete nám prosím žádost o zrušení programu (viz předchozí dotaz) a nevyčerpanou část pojistného Vám vrátíme zpět na účet. Další smlouvu pro Váš nový vůz si pak můžete sjednat on-line či telefonicky, kdykoliv Vám to bude vyhovovat.
Roční program AutoCare u Europ Assistance uzavíráte vždy pouze na zvolené období, které je uvedeno ve smlouvě. K automatické prolongaci nedochází, nemusíte se tedy obávat, že byste v následujícím období museli platit za službu, kterou již nehodláte využívat, jen proto, že jste zapomněli smlouvu zrušit. Asi dva týdny před skončením platnosti smlouvy Vám zašleme návrh na uzavření nové pojistné smlouvy na další rok. Jestliže si již nepřejete pojištění AutoCare využívat, nemusíte na tento dopis reagovat (žádné sankce ani penále neuplatňujeme). Budeme však rádi, pokud si najdete chvilku a dáte nám e-mailem vědět, že smlouvu na další rok uzavírat nechcete.
Nevadí, stačí částku uhradit a my po obdržení platby Vaši službu znovu aktivujeme. Přejete-li si posunout datum počátku platnosti smlouvy, napište nám na pojisteni@europ-assistance.cz a my Vám zašleme opravený návrh.
V případě, že máte sjednanou variantu Premium, zajistíme Vám odtah vozidla do ČR a k tomu Vám půjčíme i náhradní vozidlo až na 15 dnů, abyste si mohli užít svou dovolenou. V případe varianty Komfort si můžete vybrat ze dvou možností. Rozhodnete-li se nechat vůz opravit v nejbližším servisu a pokračovat v cestě na dovolenou, pak máte nárok na poskytnutí náhradního automobilu po dobu opravy až na 5 dní. Zvolíte-li návrat domů i s celou posádkou, poskytneme Vám náhradní automobil pro dojetí do Vašeho bydliště a porouchaný vůz rovněž dopravíme do České republiky.
Zavolejte nebo nám napište.
Jsme pro Vás k dispozici 24/7
Máte dotaz k našim produktům?
Volejte na naši zákaznickou linku.