Jsme Europ Assistance, dceřiná společnost GENERALI Česká Pojišťovna. Nejsme běžné call centrum, pomáháme lidem v nouzi! Jsme jedním z největších poskytovatelů asistenčních služeb v Česku i v zahraničí. Pomocnou ruku podáváme klientům již od roku 1963, kdy byla společnost založena, na českém trhu pak od roku 2001. Naše asistenční služby poskytujeme v oblasti cestování, dopravy, domácnosti a zdraví.
Našim klientům zjednodušujeme život a pomáháme jim v nepříjemných a nebezpečných situacích 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Ať už řídí auto či motorku nebo jsou na dovolené, jsme jim vždy nablízku.
Průměrná čekací doba na lince 20 sekund
80 % hovorů přijatýchdo 20 sekund
Dojezdová doba u silniční asistence 45 minut v minimálně 80 % zakázek
Věděli jste, že Europ Assistance je nejstarší asistenční službou na světě? Již v roce 1963 Pierre Desnos vymyslel koncept asistenčních služeb a založil společnost Europ Assistance.
Vznik Europ Assistance je opředen dramatickou událostí, která se stala samotnému zakladateli, Pierru Desnosovi. Psal se rok 1962, kdy Pierre musel řešit tragickou autonehodu svých přátel a rodiny ve Španělsku. Na místě nehody tak musel zajistit veškerou pomoc v cizím jazyce, který perfektně neovládal a narazil na spoustu nepříjemností v rámci poskytnutí lékařské péče. Pierre dokázal přetavit tuto událost v revoluční nápad. Rozhodl se založit asistenční službu na pomoc každému, kdo se ocitne v nesnázích mimo svůj domov a poskytnout mu lékařskou péči.
V současnosti Europ Assistance působí ve více než 200 zemích světa. Zajistí ročně více než 10 milionů asistenčních intervencí a odpoví na více než 37 milionů příchozích telefonátů. Je také součástí skupiny GENERALI. Působí v mnoha klíčových oblastech asistenčních služeb, jako je například cestování, zdraví, automobily a domácnost. Za posledních šedesát let je tedy Europ Assistance neviditelným strážcem pro všechny, kteří potřebují pomoc nejen na cestách.
Objevte naše staré reklamy Europ Assistance, které mapují historii firmy.
Podporujeme blízkost a empatii ve vztahu s našimi zákazníky.
Pro naše zákazníky jsme dosažitelní kdykoli a kdekoli.
Nikdy naše zákazníky nenecháme na holičkách. Co slíbíme, to splníme.
Děláme věci jednoduše tak, aby zároveň co nejvíce zjednodušili život našim zákazníkům.
Naše služby neustále zlepšujeme a rozšiřujeme o digitální řešení. Pomoc si tak můžete zajistit skrze aplikaci v mobilu nebo jednoduše zavoláte naší digitální agentce. Za naše inovativní řešení jsme v roce 2019 získali ocenění v mezinárodní soutěži inovací Quality Innovation Award a v roce 2023 jsme se umístili v TOP 3 kategorii Best in Future Connectedness celosvětové soutěže IDC Future Enterprise Awards.
Neboli Digital Roadside Assistance Jednoduchá webová aplikace bez nutnosti instalace. Klient si zde může na pár kliknutí přivolat pomoc.
Umělá inteligence, která odbavuje jednodušší asistenční hovory. To vše s nulovou čekací dobou a rychlejším zajištěním asistence.
Nástroj pro automatické vyhledání vhodného asistenčního vozu, kterým odbavujeme až 93 % případů.
Řidičům v nesnázích pomáhá naše digitální platforma – rychle, efektivně, bez čekání na lince. Klient si jednoduše na pár kliknutí objedná pomoc a skrze telefon může sledovat aktuální polohu asistenčního vozu. Má tak jistotu, že pomoc už je na cestě.
Od roku 2008 jsme členem České asociace asistenčních společností (ČAAS) a také jedním ze zakládajících členů. ČAAS je organizací zastupující nejvýznamnější asistenční společnosti v ČR. Zajišťuje, že všichni její členové poskytují kvalitní asistenční služby k povinnému ručení a havarijnímu pojištění.