Je všeobecně známo, že u nás v Europ Assistance jsme digitální nadšenci. Rádi přicházíme s novým inovativním řešením, které usnadňuje život klientům, partnerům, ale také našim profesionálním koordinátorům, kteří tak získávají prostor pro řešení komplexnějších asistenčních případů. Jsme hrdí na to, že jsme úspěšně zavedli další novinku do našeho portfolia – Digitální domácí asistenci.
Díky našemu jedinečnému řešení poskytujeme domácí asistenci, která na základě umělé inteligence umí automaticky najít nejvhodnějšího dodavatele. Odpadá tak časově náročné obvolávání jednotlivých dodavatelů a celý proces se tak maximálně zefektivňuje. Zároveň můžeme sledovat aktuální stav jednotlivých zakázek v reálném čase a poskytnout tak klientovi veškeré informace o řešení jeho požadavku. Klient vidí nejen stav své zakázky, ale také přesný popis hlášené události, limit plnění nebo jméno dodavatele.
Součástí našeho digitálního řešení jsou také automatické upomínky dodavatelům v případě nedodržení stanovených SLA (např. čas dojezdu ke klientovi). Celé naše digitální řešení je možné spravovat skrze přehledný portál s jednoduchou administrací, což proces zajištění pomoci značně urychluje. Chcete se zařadit mezi naše B2B partnery? Dejte nám o sobě vědět.
Jakmile je žádost o pomoc vyřízena a technik objednán, klient automaticky dostává SMS zprávu, která obsahuje speciální link. Skrze něj se dostane k aktuálním informacím o stavu své zakázky. Součástí jsou také detailní informace o dodavateli, který jeho požadavek bude řešit. Vše přehledně na jednom místě přístupné z jakékoliv zařízení připojeného k internetu.
Nejenže digitální řešení urychluje celý proces pomoci našim klientům, ale zároveň jsme neustále informováni o aktuálním stavu zakázky. Nejen nám, ale i klientovi dorazí při každé změně stavu notifikace o tom, co se aktuálně děje a kdy bude pomoc na místě. A to v případě nenadálé havárie v našich domovech určitě oceníme všichni – jistotu, že brzy bude vše vyřešeno a naše domácnost bude zase bezpečná a plná pohody.