Kyberútok, počítačová kriminalita, ztracená data… Kdo z nás se s důsledky těchto hrozivých témat nesetkal buď přímo osobně nebo u svých blízkých? Prolomená hesla, odcizené profily na sociálních sítích, podvodně vylákané peníze, ale třeba i nefunkční harddisk, kdy mohou vniveč přijít fotky vnoučat či důležité smlouvy. Rychlá doba nahrává rychlým akcím a ty někdy dovedou způsobit doslova katastrofu. Jak se bránit? A je to vůbec možné? Témata, o kterých se před lety ještě příliš nemluvilo stále více nabývají svého opodstatněného významu.
Že je v případě nepojízdnosti auta z důvodu nehody nebo poruchy nutné volat asistenční službu, ví už skoro každý. Ale že existuje i asistence k Vašemu osobnímu počítači, může být pro mnohé věc nová. A i když se může zdát, že auto a stolní počítač nemají vůbec nic společného, opak je pravdou. Tím společným jmenovatelem je asistenční služba – pomáhá, když jste v nouzi. A to bez ohledu na to, jestli se někdo naboural do Vašeho auta nebo do Vašeho počítače.
Počet kybernetických útoků roste celosvětově i u nás. V Česku jsme u typu ransomware zaznamenali nárůst dokonce o 1000 % proti roku 2019. Lidé mají tedy logicky čím dál větší obavu o bezpečnost svých osobních, finančních a jiných informací. Řešení nabízí IDP tool (identity data protection) – náš holdingový nástroj, který je právě na ochranu dat určen. S jeho pomocí může člověk nejen bezpečně brouzdat po internetu, ale také kontrolovat, zda jeho důležitá data někam neunikla. V kombinaci s nonstop asistenčními službami specializovanými na oblast IT a kyber odvětví nemá tento produkt v Česku obdobu. Službu nabízíme i B2B partnerům pro jejich klienty.
Rovněž nabízíme služby obnovy dat a právní poradenství v případě incidentů na internetu (zneužití platební karty, pomluva na sociálních sítích atp.).