Minulý týden se náš Digital tým zúčastnil finále prestižní celosvětové soutěže pořádané společností IDC s projektem dRSA, kde se umístil mezi TOP 3 v kategorii „Best in Future of Digital Infrastructure.“ Společnost IDC již déle než 20 let uděluje ve svých pobočkách po celém světě ocenění za odvážné a úspěšné digitalizační projekty a počiny, které mění zaběhnutý chod jejich organizací. O tom, jaké bylo se probojovat do TOP 3 a v čem je projekt dRSA výjimečný se rozpovídali naši kolegové z Digital týmu Helena Moniuková a Pavel Verner.
HM: Do soutěže jsme se rozhodli přihlásit, jelikož jsme chtěli dRSA představit odborné veřejnosti a zjistit, jak si povede v konkurenci se špičkovými projekty v kategorii digitální infrastruktury. IDC je prestižní soutěž, která sdružuje technologické lídry z oblasti digitalizace. Účast v soutěži tohoto formátu byla pro nás nepochybně výzvou a my v EA výzvy máme rádi. Tudíž nezbývalo nic jiného, než do soutěže jít a zažít ji na vlastní kůži.
PV: Unikátnost dRSA tkví v tom, že je schopná propojovat hned několik našich klíčových systému, ať už se jedná o CRM systém, ústřednu, dodavatelský systém, tak i verifikační systém. A právě díky tomu má dRSA tak dobré výsledky a má pro klienty vysokou přidanou hodnotu.Takhle komplexní řešení je jediné na trhu. Aplikaci kontinuálně zlepšujeme a do budoucna má velký potenciál.
HM: V praxi dokážeme aplikaci přizpůsobit různým asistenčním podmínkám klientů, dRSA je tedy škálovatelná. Klienti si mohou zvolit své logo, nadefinovat si specifické otázky nebo si navrhnout textaci pro SMS zprávy.
PV: Umožňuje nám automatizovat běžné asistenční zásahy a uvolnit ruce koordinátorům pro komplexnější zásahy. Jedná se však také o vlajkovou loď naší digitalizace, která jde příkladem pro ostatní projekty a dokazuje, že digitalizace má smysl.
HM: Nepochybně je dRSA neodmyslitelnou součástí provozu a našich služeb pro zákazníky. V současné době dRSA odbavuje více než 30 % zákazníků. Díky úspoře času jsme tak dostali prostor pro vzdělávání koordinátorů, kteří se tak posléze mohou věnovat složitějším případům.
HM: Jelikož se jednalo o naši prvotní zkušenost s takovým formátem soutěže, tak to bylo náročné. Opravdu jsme museli vystoupit z komfortní zóny. Tímto děkuji IDC za poskytnutí maximální podpory, organizace byla skvělá.
PV: Byla to pro nás nová zkušenost. Bylo potřeba porotě co nejpřesněji pospat nejenom fungování aplikace v rámci procesu, ale i její technické parametry. Každý z členů poroty byl odborníkem na něco jiného, zajímaly je proto odlišné věci.
PV: Ať už se jedná o veřejný nebo soukromý sektor, vždy je potřeba nějaká osoba nebo oddělení, která bude digitalizace věnovat svůj čas a energii a povede projekty k cíli i přes počáteční skepsi okolí. Doufáme, že se v této roli budeme zdokonalovat.
HM: Každý projekt nás nějakým způsobem zaujal, jelikož jsme byli jsme byli ve společnosti velmi dobrých firem.
PV: Zajímavý byl projekt od Škoda auto, kterým se díky umělé inteligenci povedlo vytvořit aplikace, která je schopná odhalit místo vzniku konstrukční chyby, což vnímám jako velký posun v efektivně ale hlavně kvalitě jejich výroby.
HM: Osobně mě také zaujal nejvíce projekt od Škoda auto, jelikož dokázali propojit kontrolní systém s motivačním systémem, což má velmi pozitivní vliv na výkonnost.
HM: Bude se měnit vizuál. Klient bude mít možnost pořídit fotografii vozidla, my ho budeme umět ověřit a z fotografii budeme moct zhodnotit situaci. Tím se zkrátí doba vyplňování potřebných informací. Celkový proces bude tak pro klienta daleko jednodušší.
PV: Rádi bychom klientům nabídli další kanál, WhatsApp, přes který by bylo možné zásah objednat. Tato platforma by měla klientům nabídnout ještě pohodlnější vyřízení zásahu a zároveň v případě potřeby by do konverzace mohl vstoupit koordinátor a dořešit s klientem nestandardních parametry zásahu. Dále bychom rádi aplikaci rozšířili o asistenci nákladních vozidel a objednání náhradního vozidla.
HM: Myslím, že budu mluvit za nás oba, když znovu poděkuji IDC za skvělou příležitost představit náš projekt široké veřejnosti. I přes náročnost soutěže jsme v organizátorech měli oporu a celá akce byla velmi povedená od A do Z. Jsme rádi, že jsme se mohli zúčastnit a vyjít tak ze své komfortní zóny.