Transparentnost, důvěryhodnost, spolehlivost.
Tři pilíře, na kterých stavíme vzájemnou spolupráci. Nabídneme Vám vždy něco navíc.
Europ Assistance byla založena jako první asistenční společnost na světě. Služby poskytujeme ve 150 zemích světa.
Neustále inovujeme. Za naše digitální řešení jsme dokonce získali národní cenu v soutěži Quality Innovation Award.
Hlas zákazníka je náš největší motor. Naše NPS měření dosahuje nadprůměrných výsledků, které se za rok 2022 pohybují okolo 80 %.
Důvěra je na prvním místě. Našim partnerům připravujeme produkty na míru. Respektujeme jejich požadavky, přání klientů a pravidla.
V oblasti asistenčních služeb je zdravotní asistence segmentem stále oblíbenějším. Objednání k lékaři, koordinace zdravotnické péče nebo konzultace s lékařem. To jsou příklady situací, kdy klienti ocení profesionálních přístup našich operátorů na telefonu.
Našim klientům poskytujeme kdekoli na světě nejen poradenské služby, ale zajistíme také potřebnou lékařskou péči.
Řidičům pomáháme při nenadálých situacích na cestách produktem AutoCare. Díky moderním digitálním technologiím a profesionálnímu přístupu našich operátorů garantujeme rychlou a efektivní pomoc. Europ Assistance zároveň zajišťuje služby pro Nehodové centrum pojišťoven.
Chráníme Vaši rodinu i domov. Při tvorbě nabídky služeb domácí asistence vycházíme z dlouholetých zkušeností našich klientů a zohledňujeme rozsáhlou dodavatelskou síť.
Můžeme pomoci s každodenními starostmi běžného života. Sledujeme aktuální trendy a nasloucháme hlasu zákazníka. Díky tomu můžeme nabídnout vždy něco navíc.
Jsme otevření spolupráci s firmami i živnostníky, kteří mají chuť dále rozvíjet své služby. Předpokladem je pozitivní přístup k práci, zájem o dlouhodobé partnerství a dodržování standardů, jakými jsou odbornost, kultivované vystupování, bezúhonnost, dochvilnost a další.